
Conducerea RATP Ploieşti a propus companiei CFR un parteneriat prin care oraşul să beneficieze de un sistem integrat de transport urban şi feroviar. Dacă proiectul se va realiza, ploieştenii ar putea călători între majoritatea cartierelor cu trenuri speciale. Cu cinci milioane de euro, ploieştenii ar putea beneficia de un mijloc de transport mai puţin obişnuit: trenurile de călători. Inelul feroviar ar acoperi următoarele cartiere: Vest-Malu Roşu-Enăchiţă Văcărescu-Nord-Mihai Bravu-Dorobanţu-Pictor Rosenthal–Sud.
Sursa:
Observatorul PrahoveanTrenurile speciale ar putea arata
asa.
Doamne ce aberatie...sunt atatea de facut in orasul asta iar ei se gandesc la trenuri intre cartiere pe care, binenteles, pensionarii vor avea asigurat transportul gratuit :))) Aoleu ma doare capul!
RăspundețiȘtergereNu mi se pare o idee deplasata...sau imposibil de pusa in practica. Important ca cei de la CFR sa-si dea acordul!
RăspundețiȘtergereDecat proiecte fanteziste de pasaje si tuneluri care costa pe hartie sute de milioane de euro (si care defapt nu vor fi puse in practica niciodata), prefer proiecte simple si usor de pus in practica.
Si sa nu uitam ca la Bucuresti s-au infiintat recent 2 linii bazate pe aceeasi idee: Bucuresti N. - Otopeni si Bucuresti N. - Bucuresti Obor.
In plus toate orasele mari din vestul Europei au retele asemanatoare de transport, deci banuiesc ca mai devreme sau mai tarziu o sa trebuiasca sa implementam si noi asa ceva (cu atat mai mult cu cat ne ajuta infrastructura feroviara, pentru ca Ploiestiul e un caz fericit din punctul asta de vedere)
RăspundețiȘtergeremai bine un tramvai modern :)
RăspundețiȘtergerear fi o idee excelenta daca ar fi pusa in practica asa cum trebuie.... la fel cum si in Bucuresti e total aplicabila cu niste investitii
RăspundețiȘtergere@1acolo: Nu stiu daca ai aflat dar primarul Volosevici a anuntat ca vrea sa desfiinteze linia de tramvai 101 pe tronsonul BCR Hale - Gara de Sud, motivand ca intreaga reabilitare a liniei costa in jur de 50 de milioane de euro (x10 mai mult decat implementarea proiectului prezentat in acest articol). Deci nu cred ca mai are viata lunga tramvaiul la Ploiesti...
RăspundețiȘtergere