duminică, 5 aprilie 2009

Prahova/Despre bugete sau cum a pierdut Prahova o grămadă de bani, graţie evoluţiei cuplului Roberta Alma Anastase - Marian Florian Săniuţă

Dacă am trece cu vederea subiectul buget, aşa cum s-au grăbit unii să facă, am putea fi acuzaţi de blat cu importantele persoane care apar mai sus. E neplăcut să constaţi că oameni pe care i-ai ales să se bată pentru tine tranzacţionează banii judeţului şi ai oraşului, pentru a-şi consolida poziţia în partid. De-asta, dar şi pentru că e din ce în ce mai evident că cei care credeam că vin cu strategii, cu idei, cu specialişti şi soluţii (sanchi!) sunt doar nişte bieţi soldăţei de partid, fără influenţă şi fără personalitate, care şi-au făcut din minciună un mod de a trăi, ne-am enervat din nou, cam cum ne-am enervat în 2004 când, sătui de PSD şi Emil Calotă, am lansat publicaţia asta pe care noi am vrea să o închidem, dar nu mai vrea ea. Azi, despre culisele bugetelor. Al Prahovei şi al Ploieştiului!

Sursa: AltPHel (saptamanal de satira)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu