luni, 4 ianuarie 2010

Sondaj Prahova24hours: Sunteti de acord cu desfiintarea tramvaiului in Ploiesti?

La cererea cititorilor, Prahova 24hours initiaza astazi sondajul intitulat "Sunteti de acord cu desfiintarea tramvaiului in Ploiesti?" situat in bara din dreapta a blogului. Va invitam sa raspundeti in numar cat mai mare!

57 de comentarii:

  1. Din lene de autentificare.. ma prezint.. sunt Liviu.. si sunt de acord .. !!! vreau si eu carosabil fara gropi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Spune NU Tramvaiului !!! Legalizati tarifele mici de taxi!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Da ca ar si tramvaie si terasament bine pus la punct ar fi ok dar la cum sunt cele ploiestene la Remat cu ele. Consuma curent degeaba si stica carosabilul care si asa e plombat si para-plombat.

    RăspundețiȘtergere
  4. Și cum vroiau ploieștenii atât de mult la 1911 să aibă un oraș plin de linii de tramvai...

    Dacă nu ar fi venit războiul, am fi avut tramvaie made in new york :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Singura zona in care linia de tramvai este bine pusa la punct este pe str. Gh. Doja de la caseria Electrica pana la Caraiman. In rest, mergand iarna pe Democratiei sau Stefan cel Mare risti sa itzi lasi rotile printr-o groapa. O solutie ar fi tramvaiul suspendat, dar asta necesita o investitie mult prea mare. Asa ca prefer un Ploiesti fara tramvaie.

    RăspundețiȘtergere
  6. Poate trebuiau intrebarile sondajului puse altfel! Lumea vrea sa desfinteze tranvaiul pentru ca sunt gropi in asfalt! Cam ciudat, nu? Cred ca problema este la primarie sau la firma care administreaza tranvaiele! Vorba aceea: pe mine m-ati omorat, dar cu tranvaiul ce ati avut!
    Eu spun DA tranvaiului si un NU celor care adminstreaza tranvaiele si calea lor de rulare!
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  7. scoateti tranvaieleeee...!!!vorbesc seios, ar fi o minune sa nu mai avem trancanitorile alea in ploiesti..

    RăspundețiȘtergere
  8. Clar fara tramvaie ! M-am saturat sa ocolesc toata zona Democratiei de frica sa nu imi stric masina :(

    RăspundețiȘtergere
  9. NU. Ca nu mai am cu ce merge la scoala... Bine am...Dar deja sunt full oricum 30-urile (Ca si tramvaiele de altfel) deci ar fi si mai pline de pensionari deranjati ca nu au loc de elevii care se duc la scoala...

    RăspundețiȘtergere
  10. Scoateti tramvaiele .. sunt inutile .. mai bine un troleu sau autobuz ..oricum fara sa fiu rasist sunt pline de.. sa zicem descendenti ai indienilor sau pensionari violenti care pe langa mirosul cu care iti taie pofta de viata si iti cresc apetitul pentru o hepatita.. iti mai iei si o papornita in cap

    RăspundețiȘtergere
  11. ala cu tramvaie pe linii suspendate a vazut prea multe filme americane :))) termine amice, ploiestenii inca nici nu stiu sa se imbrace. sa scoata tramvaiele din mai multe motive: 1. strica soselele. 2. s'ar imputina babele care mor in tramvai vara cand se plimba ca idioatele ca AU BILETE MOCA. 3. nu ar mai trebui sa opresc io la fiecare statie de tramvai :))

    RăspundețiȘtergere
  12. @toti: In principiu n-am nimic cu tramvaiele, insa adevarul e ca Ploiestiul nu si-l permite. Scoaterea lui a fost amananata pana acum numai din ratiuni electorale (se stie ca salariatii RATP sunt uniti in a-si impune punctul de vedere), insa nu se mai poate asa! Dupa 2 zapezi, strazile cu linii de tramvai incorporate arata ca dupa bombardament!
    Solutii sunt o multime...se poate desfiinta doar traseul 101 si reabilita linia 102. Sau se pot inlocui traseele cu troleibuze, mult mai silentioase si putin pretentioase! Important e sa se faca ceva in privinta asta!

    RăspundețiȘtergere
  13. sincer nu nici unu nu sti cum sa va mai vaitati..Cand eram mic si s-a infiintat travaiul in Ploiesti am fost bucuros, acum nu sti cum sa le scoateti mai repede deoarece toti avem masini si ne simtim "atacati" la buzunar ca sunt Gropi. Mai bine am Face un sondaj de opinie si am cere ca de fiecare data cand ninge sa vedem masini care dezapezesc, sa intrebam primaru si consiliul local de ce pe podul de la sud in fiecare an se fac GROPI (si nu trece tranvaiul!!), si multe altele. Eu zic ca acest tranvai sa ramana asa cum este el si ne-ar trebui o mai buna organizare sa nu mai plngem de gropi si alte lucruri negative care le produce tranvaiul. Mai avem decat 2 linii mari si late si cu cativa amarati de muncitori(vatmani) care ducanduva pe mine si pe voi la munca sau la scoala asa isi castiga existenta. Eu zic sa va mai ganditi aspura acestui aspect.

    Numai bine

    RăspundețiȘtergere
  14. DA,SUNT DE ACORD!TRAMVAIUL VA FI INLOCUIT DE AUTOBUZE SI TOTUL VA FI MAI BINE...NU NE MEI ZDRUNGINA CASELE...
    ASTEPTAM SA SE MATERIALIZEZE ACEASTA DORINDTA A NOASTRA!

    RăspundețiȘtergere
  15. Buna,

    Am cateva obiectii....cei de mai sus care nu stiu sa scrie sa mai treaca pe la scoala(eventual sa mearga cu tramvaiul nu "tranvaiul").

    Lasand partea gramaticala, prin desfiintarea tramvaiului:
    -se mareste rata de somaj;
    -autobuze sau troleibuze nu vor exista pe ruta 101 cel putin pentru ca nu este loc;
    -daca ati circula pe drumurile pentru autovehicule probabil ca nu ati mai avea probleme ca pe unde sunt sine de tramvai nu este ok asftaltul(oare pentru ca pe majoritatea traseului ar trebui sa circule doar tramvaie?!?);
    -daca toti cei de mai sus folositi masini proprii, va platiti si darile catre primarie?( de exemplu taxa de parcare....ca poate banii astia sunt folositi ca sa va repare drumurile....nu v-ati gandit la asta nu?!?);
    -ati fi de acord sa cotizati in recuperarea banilor introdusi pentru zona Electrica- Caraiman pentru linia de tramvai?
    -suntem oare vreunul din noi in masura sa decida asa ceva?
    -pe ce criterii ati decis desfiintarea tramvaiului?
    -ati fi acord sa vi se puna ca si taxa (alaturi de celelalte impozite) si o suma pentru scoaterea sinelor de tramvai?!?

    Cand o sa aveti raspunsurile la intrebarile de mai sus mai discutam....ca si voi cei care ati scris mai sus va incadrati lejer in categoria de "pensionari" si "indieni" prin gandire nu neaparat prin fizic.

    Sper ca nu v-am dat o tema de gandire prea complicata.

    O seara buna,
    Elena

    RăspundețiȘtergere
  16. singurii care ar avea putin de suferit ar fi vatmanii dar si acestia pot face scoala pentru obtinerea permisului pentru trolee. chiar si femeile pot conduce autobuse si trolee [ vezi orasul madrid din spania unde aproape 30 la suta din conducatoriide autobuse sunt femei, desigur care nu se descurca, sa stea acasa la cratita] iar cat despre ceilalti angajati de la ratp care deservesc tramvaiul ,acestia pot lucra la intretinerea mijloacelor de transp[rt care VOR INLOCUI tramvaiul, daca s, ar elimina sinele ar fi inca o banda de circulatie im plus si sar mai descongestiona traficul,taza pentru parcare se poate folosi numai pentru amenajarea de parcari , pentru proiecte mari se poate folosi fonduri europene ,dar nu avem primar ca sa se ocupe de asa ceva ,iar impozitele ar trebui scazute ca si asa sant prea mari,in mare ti-am raspums aproape la tot doamn Elena mai departa nu mai scriu ca imi este sila deci opinia mea esteJOS TRAMVAIUL

    RăspundețiȘtergere
  17. solutia nu e sa le scoatem: asa ar insemna sa scoatem tot ce se misca si polueaza intr-un fel sau altul.cel mai bine e sa reabiliteze reteaua, pt. ca tramvaiul e un mijloc de transport ecologic si sigur, deci aici ar trebui lucrat, nicidecum scos din circulatie.
    Adica de la Nord la Vest ce are linia de tramvai, ca vad ca e super ok?! infrastructura e problema generala, nu trebuie scos tramvaiul, scoase sinele eventual ca sa arate soselele altfel.

    RăspundețiȘtergere
  18. poate dumneavoastra nu prea circulati cu aoto propriu , dar spre vest drumul este ,,varza,, daca pot sa spun asa,intersectia de la mc, donalds a fost refacuta da un an si ceva ,cand a fost gata ,atunci cand traversai liniile de tramvai nici nu se simteau din masina ,acum aceleasi linii la simti ca lumea cand la traversazi cu masina,, va dati seama cum va fi peste un an ,sau peste trei cand o sa fie nevoie din nou de interventii la calea de rulare asa ca cel mai bine ar fi desfiintarea tramvaiului

    RăspundețiȘtergere
  19. eu stau pe Gh. Doja si va pot spune ca nu este chiar asa usor sa stai in casa cand trece tramvaiul, la propriu se zguduie geamurile la biblioteca cand trece tramvaiul, sa nu vorbim si de faptul ca exceptand starea carosabilului care de 1 an de zile este buna eu sa ajung acasa ma duc pana la Hala sa intorc datorita bordurei de 1 m inaltime pentru tramvai si multor stradute cu semnul interzis din jurul blocului sau sa veniti cand ploua torential sa vedeti cum se face un "rau" in mijlocul drumului pe liniile de tramvai, intrucat nu s-au facut scureri de apa pe aceste linii, asa ca eu sunt pentru scoaterea acestor tramvaie si un exemplu foarte bun este orasul Brasov care este mult mai frumos fara aceste tramvaie, drumurile mult mai bune si cetatenii mai linistiti.

    RăspundețiȘtergere
  20. @Elena,
    Desi nu sunt cel mai indreptatit (ai idee cati si-au rupt masinile in liniile de tramvai din Ploiesti?), o sa incerc sa-ti raspund la fiecare din problemele ridicate de tine. Astfel:
    1) cand in Prahova sunt peste 25.000 de someri (rata de somaj e in jur de 7,5% si-n continua crestere), ma indoiesc ca disponibilizarea a zeci de vatmani va duce la cresterea exponentiala a ratei de somaj; in plus exista pentru ei oricand varianta recalificarii in cadrul RATP sau in afara regiei;
    2) in zilele cand se lucreaza la peticirea liniei 101, tramvaiele sunt inlocuite de autobuze care circula pe acelasi traseu, deci motivul asta pica din start; la fel de bine se pot introduce si troleibuze;
    3) problema mare este ca pe traseul 101, pe anumite portiuni exista un singur sens de mers folosit atat de tramvaie cat si de automobile; la starea precara a strazilor din Ploiesti se adauga si lipsa de reactie a autoritatilor locale (de exemplu zona "Democratiei" e recunoscuta ca fiind una cu probleme mari);
    4) banuiesc ca majoritatea soferilor isi platesc taxele catre Primarie, de aici si dorinta lor fireasca de a avea strazi fara gropi;
    5)& 8) anul asta in Ploiesti taxele cresc cu 20%; ma indoiesc ca mai este necesar infiintarea de noi taxe in scopurile propuse de tine;
    6) din ce-mi aduc aminte aminte, intr-o democratie (fie ea si locala), majoritatea decide;
    7) in principal starea foarte proasta a drumurilor si a caii rulare, costuri ridicate pentru intretinere&reabilitare si viteza de deplasare scazuta (in jur de 15-17km/h);

    Raman la opinia ca ori Primaria desfiinteaza (macar partial...) acest mijloc de transport in Ploiesti, ori investeste serios in realibilitarea intregii retele astfel incat sa multumeasca soferii de autobile!

    Numai bine si tie!

    RăspundețiȘtergere
  21. Pai cel mai bine ar fi fara,dispar gropile in care ne stricam masinile si din cauza carora tramvaiul s-ar putea si rasturna intr-o buna zi,si nici nu mai ramanem blocati atunci cand se opreste curentul.

    RăspundețiȘtergere
  22. Sunteti foarte subiectivi, voi, cei cu autoturisme, dar la cei care nu au acest mijloc de transport v-ati gandit?

    RăspundețiȘtergere
  23. Am stat 10 ani in Bucuresti. Ati vazut vreodata troleibuzele blocate la kogalniceanu? Sunteti norocosi daca nu. Se insira frumos si nu pleaca pana nu se repara cel care le-a blocat. Cam la fel ca tramvaiele. Deci inlocuitul tramvaielor cu troleibuzul e frectie la picior de lemn. Nu atata vreme cat nu suntem civilizati ca cei din Vest sa nu blocam traseul troleibuzului (vezi in spate la liceul "Cuza").
    Intr-adevar pe liniile de tramvai apar cele mai multe gropi, nimic de zis. Dar ia faceti o plimbare pana la reprezentanta Dacia-Nissan-Renault, pe Republicii. Au reparat baietii in decembrie gropile din statia de taxiuri (daca aia se numeste reparat), si au dus criblura in parcarea din spatele blocului vreo 2 zile, ca tot nu erau destule locuri de parcare. Si daca tot sunteti acolo va rog sa remarcati si cat de frumos se parcheaza masinile acolo si cum blocheaz taximetristii strazile laterale, si ce te mai injura daca le ceri sa se mute ca sa intri pe acolo (chit ca vrei sa te duci acasa). Ba mai dai si explicatii de ce vrei sa intri etc. Ca pan' la Dumnezeu ne mananca sfintii... Si desfiintatul liniilor de tramvai credeti ca se va face batand din palme. Cred ca va inselati. Ganditi-va la vechile linii uzinale. Cand va vine cate o idee, nu vreti s-o sustineti si cu dovezi economice. Ca la cercetare suntem toti buni. De-aia altii au "patente" si noi patente...

    RăspundețiȘtergere
  24. Nu trebuiesc desfiintate, e unul dintre putinele mihloace de transport 100% ecologice. Ar fi o rusine daca un oras ca Ploiesti sa nu aiba tramvai. E o involutie.

    RăspundețiȘtergere
  25. Mic si inconstient5 ianuarie 2010 la 19:04

    Ok..sunt satul de astia pro tramvai si de prostii ce ne inconjoara.. deci nu ii fac neaparat prosti.. dar daca va simtiti.. ghinion!
    1. propun marirea limitei de viteza la 70 pe sensul de iesire din oras pentru fluidizarea traficului si sa nu se mai blocheze trolebuzul
    Care ma ia cu nu e sigur pentru pietoni.. nu te uiti .. si treci ca inconstinetu.. esti prost si mori (nu vi se pare ca selectia naturala a cam esuat recent??)
    2. propun scoaterea hopurilor de viteza, redeschiderea pasajelor si creerea de pasarele.. (.. poti sa si ocolesti)
    3.inasprirea amenzilor pentru parcat airea pe arterele intens circulate.. si dreptul la bonus lu ala care isi infige masina in Q7le lu' pitipoanca care a parcat in fata la patria sau pe republicii
    4.ridicarea masinilor abandonate si dreptul de a sparge capu' prostului care a parcat pe 3 locuri (sa ii zgarii masina nu e o solutie!)

    Ziceti voi? nu ar fi mai civilizat? aa.. si din banii cu care se platesc politistii comunitari sa repare drumurile ..

    RăspundețiȘtergere
  26. DESFIINTATI TRAMVAIELEEEE...BOGDAN

    RăspundețiȘtergere
  27. Doua link-uri utile legate de subiectul sondajului:
    - http://www.volosevici.ro/schimba.html (promisiunile electorale ale lui Volosevici cu privire la Ploiesti);
    - http://forum.transira.ro/viewforum.php?f=34 (sectiunea ploiesteana a forumului iubitorilor transportului in comun);

    RăspundețiȘtergere
  28. fratilor voi va auziti ce spuneti?!?!?!?!

    cum sa scoatem tramvaiele? este singurul mijloc de transport ecologic 100%
    dupa ce ca traim intr-un oras poluat datorita industriei...voi vreti sa desfiintati si ce nu ne polueaza?
    decat desfiintarea tramvaiului mai bine am propune o zi in care toti sa fim eco si sa mergem cu bicicletele la munca sau scoala...

    asta suntem noi romani in general... gandim si actionam pe moment...nu ne gandim ce lasam in urma noastra... poluam si nu ne intereseaza...

    eu propun bagarea mai multor tramvaie.ptr un mediu eco.

    domnilor care va vaitati de pensionari din autobuz.... mai usor poate asa vor fi si parinti vostri si peste ani dumneavoastra. in plus ce va face sa credeti ca nu vor sta si in trolebuz? sau mintea vostra e limitata si credeti ca au redus doar pe tramvai?

    RăspundețiȘtergere
  29. Cui dracu ii pasa de ecologie mai ipocritilor? Sunteti ecologici? Atunci nu mai mergeti nici cu masina, nici nu mai fumati, reciclati tot ce consumati, nu consumati curent electric. Pana una alta, desfiintati porcariile astea de cutii de gunoi numite tramvaie. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  30. Sondajul e valabil pana la sfarsitul anului! Ca o constatare, de la lansarea sondajului, procentul celor care au votat pentru desfiintarea tramvaiului din Ploiesti variaza intre 70-75%.

    RăspundețiȘtergere
  31. Eu sincer .. il urasc.. o prietena spunea ca sa il tinem ca e nepoluant si bun.. da nu si-a luat casa pe democratiei ..LOL nu?! ..
    Nu pot sa ma duc la sormea.. fara sa ajung pe linia de tramvai.. si cu solutia mea de a ocoli pe bulevard.. si tot dau de liniile de tramvai
    Sincer nu am nimic cu tramvaiul.. doar cu calea de rulare a lui si greutatea..si rotile de fier.. deci daca faceti un trmavai mai usor, cu roti de cauciuc.. a stai !!! e deja inventat asta ! LOL din nou

    si prin acesty post invit pe cei ce ma sustin .. in ziua cand vor incepe lucrarile sa scota linia de tramvai pe democratiei.. eu o sa fiu pe trotuar .. dau petrecere.. cred ca multi vor parca masina si ni se vor alatura.. si poate producatorii de bucse si pivoti vor pierde o parte din afacere.. dar asta e.. mai bine ei decat noi (nu se produc astea pe la noi in Ploiesti) ..deci mai bine sa tinem banii in oras..

    Pana la postu urmator cand mai zice cineva ceva aberant pe aici.. numai bine..

    P.S. Daca esti prost.. fa-ti datoria civica.. taci sau mori!

    RăspundețiȘtergere
  32. Eu cred ca ar trebui sa se investeasca in tramvaie.Ploiestiul este un oras in ascensiune si bagarea autobuzlui pe zonele unde circula tramvaiul ar ingreuna traficul.Sa se investeasca trasee alternative pe portiunile unde e prea ingust si pentru masini.

    RăspundețiȘtergere
  33. Mai oameni buni,voi credeti ca daca scoate tramvaiuy nu o sa mai fie gropi,aglomeratie si galagie?Scoate tramvaiul dar nu si sinele:)),si ce s-a rezolvat,nimica?Chiar tot aia o sa fie ca tot va incurcati de autobuz sau ce o sa puna ei in locul tramvaiului si gropi si sine tot o sa fie,nu o sa mai opriti in statie pt tramvai si pt autobuz,si tot aia este,ce pe pod la sud este tramvai?pe pod langa depoul CFR este tramvai,pe toate strazile pline de gropi care sunt foarte multe,este tramvai????NU!Nu tramvaiul este problema si cei care se ocupa de Ploiesti si de restu care ar trebui sa se ocupe,dar ei au alte treburi mai importante decat Ploiestiul,banu merge la ei ce le pasa de altii?Nu?Si voi daca visati sa va scoata cineva sinele,visati mult si bine,va amintiti de tramvaiul 104?Sinele tot acolo sunt,si pe podul ala sunt niste gropi foarte foarte mari si foarte foarte multe,dar tramvai nu este.Deci cine este de vina??Tot tramvaiul care nu mai exista de ani buni acolo?deci eu zic ca nu tramvaiul este problema,ca oricum sinele tot acolo raman.Si mai este o problema pt cei care lucreaza acolo.O sa se cam duca de rapa RATP-ul daca scoate acest tramvai.Dar asta conteaza mai putin pt voi.Voi cu ocazia asta vorbiti de cu totul alte probleme care au putina legatura cu tramvaiul.Si stai voi linistiti ca tramvaiul il scoate numai daca le convine la sefi ca sa mai scoata ei un ban nu sa faca "un bine" populatiei.Totul tine daca cu acesta ocazie RATP-ul +Primarul se imbogatesc.

    RăspundețiȘtergere
  34. Pentrul Anonimul de mai sus drumul catre Teleajen este destul de bun. Intradevar liniile de tramvai inca sunt acolo dar drumul clar nu se compara cu traseul GARA DE SUD - DEMOCRATIEI - CENTRU - BCR.
    In rest eu unu nu prea am treaba cu tramvaiul si cred ca totusi daca se vrea ceva cu adevarat se poate face. Am fost in multe alte tari unde au tramvaie si infrastructura nu are de suferit orase ca Amsterdam, Brugge, Koln, Dusseldorf, Dormund, Paris si multe altele. Deci daca se vrea ceva cu adevarat se poate.
    Intrebarea este se vrea??? Eu cred ca nu daca tot se concesioneaza la firmele lui X si ale lui Y. Asta e culegem ce semanam... si practic semanam doar hoti :(

    RăspundețiȘtergere
  35. Daca scoateti tramvaiele cu ce se mai duc bosorogii la Hale sa`si cumpere juma` de kg de cartofi si 2-3 cepe?!? :))

    RăspundețiȘtergere
  36. Domnul Alin de cand nu ai mai fost la Teleajan?daca ala este drum bun eu sunt nebun.Eu trec mereu pe acolo,sunt gropi de gropi,dalea frumoase si mari,dupa ce faci o vizita pe acolo mai vb,da?In special pe poduri sunt gropi.Si culmea tramvai nu este:)dc s-o fi facut si gropi nu stiu:))e ceva suspect:))

    RăspundețiȘtergere
  37. Ultimul zvon ar fi ca dupa finalizarea achizitiei celor 24 de troleibuze (prevazuta pentru anul acesta), se va desfiinta portiunea de tramvai cuprinsa intre Tribunal si Gara de Sud care va fi inlocuita cu noile mijloace achizitionate!

    RăspundețiȘtergere
  38. Citesc aici si ma minunez, ploiestenii chiar nu stiu sa vorbeasca romaneste.Cat despre tramvaie toate marile orase europene au tramvaie, solutia nu este sa le desfiintam, ci sa se puna osul la munca, sa nu se mai cheltuiasca banii aiurea ci sa se investeasca in aceste tramvaie.Avem si noi 2 trasee si le scoatem si pe acestea...nu merg cu tramvaiul dar sunt total de acord cu el!!Ar fi ceva tramvaie vechi: avem, autobuze vechi: avem, troleibuze vechi: avem.Platim o gramada de bani pentru bilete, respectiv abonamente ca sa mergem in cele mai josnice conditii.Macar dupa aceste scumpiri sa se faca ceva!! aa si nu sunt anomima, ma numesc cristina :)

    RăspundețiȘtergere
  39. @Cristina: In principiu sunt de acord cu tine...am vazut cum arata transportul electric in orase mari din Europa de Vest. Problema e ca la noi nu se construieste sau repara nimic temeinic. Iar tramvaiul in Ploiesti reprezinta o palarie mult prea mare pentru oras din punctul de vedere al costurilor. Si-n tot timpul asta, soferii ploiesteni (platitori si ei de taxe) isi strica masinile prin oras!

    RăspundețiȘtergere
  40. troleu tot mijloc de transport electric este, dar la tramvai sant obligat sa stau in spatele lui sa se urce toti calatoriisi pe urma s-am continui drumul cu masina, si sa nu mai vorbim de gropile de langa sine .care de fapt ocupa o banda de circulatie ,Cristi ma cheama si sunt pentru scoaterea tramvaiului si inlocuirea lui cu trolee si investitia va fi mai mica

    RăspundețiȘtergere
  41. Tramvaiul este o idee buna, implementata prost in Ploiesti.
    Nu polueaza, este rapid (da, e mult mai rapid pe linii dedicate, asa cum au facut in Bucuresti tramvaiul 41, ca un metrou de suprafata) si teoretic mai ieftin decat trole/autobuz datorita uzurii mai scazute a partilor mobile.
    Din pacate, in Ploiesti, calea de rulare nu se compara cu cea din Praga de exemplu, nu are suficienta izolare la vibratii si ajunge de fapt sa polueze (fonic). Deasemenea, vibratiile macina asfaltul in zona de contact si asa ne umplem de cratere si de nervi. Mai adaugi statiile ce obliga oprirea masinilor si incet incet ajungi pe minus. Cu toate acestea, consider ca solutia nu este scoaterea lor, ci asigurarea unei cai de rulare adecvate.
    Costurile sunt ridicate in ambele situatii. Scoaterea tramvaielor = scoaterea sinelor, achizitionarea de auto/troleibuze, construirea noii retele electrice (sunt necesari noi stalpi pe margine)
    Imbunatatirea tramvaielor = eliminarea bucatii de pamant de pe mijlocul republicii si alipirea celor 2 cai (cu izolare la vibratii/drenaj/etc vezi bdul timisoara in Buc, nu ce a facut firma lu peste pe gh.doja), scoaterea totala a odioaselor placi turnate ale caii de rulare,..
    In fine, multe lucruri se pot imbunatati cu bani, insa cele mai deranjante lipsuri sunt bunul simt si educatia (in transportul public sau masina personala)

    RăspundețiȘtergere
  42. ducetiva dreacu cu tramvaiu vostru .astia care al sustineti huooooooooooooooooooooooooo comunistilor jos tramvaiu si primaru huooooooooooooooooooooooooooooo

    RăspundețiȘtergere
  43. Daca tot e atat de bun tramvaiul , ar trb toti care ne-am rupt cate o janta sau am facut o pana pe linia de tamvai sa va cerem daune ! Cumparati-va si voi masini si circulati pe linia de tramvai . Atunci sa va vad parerea ..........

    RăspundețiȘtergere
  44. Ultima stire legata de acest subiect este ca Primaria Ploiesti si Consiliul Judetean Prahova doresc sa atraga fonduri europene destinate dezvoltarii Ploiestiului ca metropola pentru a rezolva situatia dezastruasa a tramvaiului.

    RăspundețiȘtergere
  45. Cu exceptia bucatii de drum din str. Ghe. Doja (BCR -Piata Mihai Viteazu)restul traseelor de tramvai sunt o nenorocire pentru soferi si nu numai.
    Si mai e ceva: SEMNATI SI AICI:
    http://www.petitieonline.ro/petitie-p67055048.html

    RăspundețiȘtergere
  46. @ultimul anonim: Semnat si convins alti vreo 20 de prieteni sa semneze ;)

    RăspundețiȘtergere
  47. Calea de rulare a fost lasata in paragina mai mult sau mai putin intentionat. Desi s-a chemat regie autonoma administrata de primarie, aceasta nu s-a implicat in nici un fel in repararea&schimbarea caii. As vrea sa vad ziua cand fondurile europene vor fi folosite in acest sens. Desfiintarea tramvaiului ar putea duce la preluarea traseelor de firme private (RATP nu cred ca are un parc de autobuze&trolee suficient pentru acoperirea acestora). Ghici cum vor decurge licitatiile in acest scop?

    RăspundețiȘtergere
  48. @ultimul anonim: Din ce stiu RATP-ul poate face fata lejer desfintarii a 2 trasee de tramvaie. Problema e ca autobuzele sunt invechite si polueaza!
    Ca mai orice licitatie care se organizeaza in orasul asta, castigatorul are o singura culoare: portocalie!

    RăspundețiȘtergere
  49. intrebarea nu e formulata corect, si de aceea mai sunt destule pesoane care sunt impotriva desfiintarii liniilor de tramvai

    corect era, ceva de genu "sunteti de acord cu desfiintarea tramvaiului in Ploiesti si inlocuirea traseelor respective cu autobuz/troleibuze?"

    sa stie lumea ca o sa aiba cu ce merge si dupa desfiintarea tramvaiului (ar trebui sa-l plimbe cineva pe primar prin Brasov, in specia si Constanta sa vada cat de mare e diferenta intre cum arata orasele respective dupa scoaterea travaiului si cum arata Ploiestiul acum

    RăspundețiȘtergere
  50. @ultimul anonim: Nu sunt de acord cu dumneavostra...evident ca daca s-ar desfiinta traseele de tramvaie,acestea ar fi inlocuite cu linii de autobuze (cum s-a procedat si pana acum...)!

    RăspundețiȘtergere
  51. Ma, voi astia care sustineti scoaterea tramvaiului ..... Ati inebunit!!!!Tramvaiul da un aer de citadela moderna, ancorata in cerintele mondiale de micsorare a emisiilor de carbon. Majoritatea oraselor care se respecta au si tramvai . Unul nu ati fi spus, ca daca s-ar investi in infrastructura sistemului de rulare, acest mijloc de transport ar fi cel mai rapid si mai econom .
    Un ,,NU" categoric desfiintarii

    RăspundețiȘtergere
  52. domnule titi ,nici troleibusul nu emite noxe si este un mijloc de transport modern ,in plus ar costa m-ai putin decat tramvaiul pentru ca nu ar avea nevoie de sine care vor costa foarte multi bani ,deci un DA hotarat scoaterii tramvaiului

    RăspundețiȘtergere
  53. traim in secolul 21. sa se desfinteze chestia aia preistorica distrugatoare de drumuri si zgomotoasa care se numeste tramvai. pentru ecologisti exista troleul care nu polueaza, nu face zgomot si nu strica drumurile.

    RăspundețiȘtergere
  54. anca e o proasta ca ia nu se gandeste ca lati merg cu chiestia aia 'vechie'nu ca ia

    RăspundețiȘtergere
  55. sa se scoata tramvaiul :)), terasamentul lui va strica masinile =)) glumetilor :D de ce nu puneti corect problema, de ce nu cereti sa se ridice standard la lucrarile de reparatii, intretinere, modernizare... aaa oare v-ati gandit ca in caietul de sarcini a lucrarilor e stipulat sa fie facute de proasta calitate? nu trebuie sa pape gras (si cat mai des) domnii care le executa si cei ce le concesioneaza, cum ar mai avea portofelul cat purcelul scobindu-se in nas sau scarpinandu-se-n ... (zone mai intime) :P pot pune pariu cu oricine, cu sau fara tramvaie probleme vor fi, tine de mentalitate, de frumosul nostru popor si odioasele lor conduceri de mult timp incoace... doriti un trai civilizat... priviti oameni buni in jur si dati-va seama, traim prea devreme pt asta (aici in Romania)... spuneti ca trebuie sa se faca ceva, ca trebuie sa fie un inceput, de acord... renuntati sa mai visati, renuntati sa mai sustineti in orice fel PROSTIA (singura "virtute" in Romania), schimbati minunatii conducatori cand nu mai merita (de preferat sa-i schimbati de tot) ... si in 100 de ani poate o sa ne fie mai bine, eventual daca emigram.

    imi cer scuze daca am jignit pe cineva, imi cer scuze pentru tot, inclusiv pentru ce nu am scris, iar ca o concluzie credeti ce doriti despre scoaterea sau nu a tramvaielor, tot un praf in ochii va fi si tot se vor umfla buzunarele celor ce traiesc bine.

    RăspundețiȘtergere