Primăria municipiului Ploieşti a hotărât, ca urmare a contestaţiilor depuse la Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor împotriva documentaţiei de atribuire, până la soluţionarea acestora, suspendarea a 3 proceduri de achiziţie publică organizate pentru încheierea acordurilor – cadru având ca obiect următoarele contracte:
• „ Întreţinere/revizie, reparaţii şi upgradare a sistemelor de semaforizare şi indicatoarelor luminoase cu led-uri în municipiul Ploieşti”;
• “Întreţinere, reparaţii şi modernizare străzi şi pasaje în municipiul Ploieşti”;
• “Servicii de consultanţă şi proiectare tehnică pentru realizarea documentaţiilor de finanţare pentru proiecte de dezvoltare/modernizare a infrastructurii în municipiul Ploieşti”.
Continuarea pe Ploiesti.ro.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu