Ipso Automobile, unul dintre cei mai vechi dealeri Renault-Dacia si fost importator, si-a vandut businessul israelienilor de la Sixt New Kopel si dealerului Renault-Nissan Serus.
Centrul din Otopeni a fost preluat de catre Sixt New Kopel, intr-o tranzactie de aproape 6 mil. euro, iar dealerul din Ploiesti a fost preluat de Serus, cel mai mare dealer Renault-Nissan din Capitala, cu afaceri de 22 mil. euro, in crestere fata de 21,5 mil. euro in 2008 si de un profit de peste 2 mil. euro, potrivit oficialilor companiei. [...]
Serus va investi aproape 3 mil. euro in construirea unui nou centru din Ploiesti, showroomul din Ploiesti fiind inchiriat. "Vom prelua oficial dealerul IPSO Ploiesti din data de 3 mai. Pana acum in portofoliu aveam doar Renault si Nissan, si doar service Dacia, acum avand in vedere evolutia marcii si lansarea lui Duster, dorim sa intram si pe vanzari", a declarat Matache Rusea, actionar Serus. Valoarea tranzactiei nu a fost comunicata, dar, potrivit extimarilor ZF, aceasta nu a depasit 2 milioane de euro.
Sursa: Ziarul Financiar
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
DE ACORD!!!
RăspundețiȘtergereToata calea de rulare este varza iar refacerea costa enorm. Adaugam costurile de reparatie a carosabilului pt. traficul auto. Spune cineva cat costa acestea?
Tramvaiele sunt din secolul trecut. Pana nu va fi un accident mai mare nu cred ca ia cineva vreo masura.Nu este vointa iar banii orasului nu se stie unde s-au dus.
Troleul poate folosi reteaua electrica (modificata) a tramvaiului.
Pe Gh. Doja s-au pus borduri a la Videanu. Sinele sunt tot strambe si ar trebui schimbate.
Pe Stefan cel Mare, Sos. Vestului ... ti-e frica sa mergi.
Asa ca Elena draga, las-o mai moale si nu duce tu grija la cate taxe si impozite platesc eu ca sa merg cu masina.
A fost o achizitie inteleapta.
RăspundețiȘtergere